Thursday, October 1, 2009

cabaran or dugaan - part II

ng0meL by ummi
so.. kesinambungan cite aku tadi.. kitorang struggled dok pk camne nak balik kampung hari Jumaat the next day.

Kesian juga kat laki aku, banyak benda dia nak pikir.. tapi nak juga aku balik kampung nak raya! huhu...

Last2 pagi jumaat tu laki aku decide g KLIA, amek kereta sewa. Syukur bulan ni ada rezeki lebih sikit jadi ada la untuk musibah cam ni kan..

Tengahari, dapat sebijik Ford Focus dengan harga pakej seminggu + 1 hari (Jumaat sampai Sabtu) RM1,900++. Dapat balik kampung n cover kereta City dapat balik Sabtu jugak.



So.. akhirnya kami dapat balik kampung jumpa mak ayah, beraya dengan gembiranya (termasuk Sufiyyah yang dah tak sabar nak balik kampung)..


Kepada semua.. berhati-hati di jalanraya n pakai la taling pinggang belakang.. sayangilah keluarga anda.. ('',)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DARI KAMI SEKELUARGA
ZUHAIRI, UMMI, FARAH SUFIYYAH & AHMAD AFIQ

Kepada my SIL.. don't wory, kakak ok n heppi as usual.. dia kan gud girl n strong.. hehe. Yang penting dia tetap cumiL
.

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog