Wednesday, January 7, 2009

ready ke tak nih??

ng0meL by ummi
Apalah aku ni.. asyik rasa xsabar je nak deliver baby. Tapi bila kat labour room smlm cam xready pulak. Apalah…

Oh, cite pasal g labour room semalam, tu lah.. akibat rasa xsabar nak deliver tu la yang membawa aku anak beranak bersama suami terchenta melawat dewan bersalin hospital putrajaya untuk menge-check keadaan diriku yang seharian kat opis semalam rasa cam nak besalin sangat2 dah.

Tapi xdela tanda2 yang obvious cam air ketuban pecah ke, kuar darah ke, sakit belakang yang melampau ke or sakit2 apa lagi yang boleh dinyatakan sebagai tanda-tanda, kan.

Just aku rasa perut asyik mengeras (contraction) n bila bangun n jalan je, terasa cam berat semacam je kat bawah perut. Cuak juge ditambah masa check-up kat doctor ari senin tu Doc cakap aku ni dh anytime je.

Baby dah engaged n ikut pengalaman dulu pun aku quite senang besalin n besalin pun awal drp due date. So kemungkinan yang ni pun awal juge n Doc pun cam risau2 je time tu.. aku ni apatah lagi, kan? Kan?

N bila check semalam, Doc kata bukaan aku baru 1cm. Aku minta balik je la sebab kalau tunggu pun cam lama pulak terasa, kan. Hopefully ok la..

Harini aku rasa ok sikit Cuma baby xaktif sangat macam slalu la pulak. Sikit2, ada la rasa risau tu tapi Insya-Allah, kan.. yang penting harapan aku doa semua orang mengringi aku n baby…

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog