Tuesday, May 20, 2008

Pizza Party

ng0meL by ummi
Welcome.. welcome... to Zai n Zuha's Pizza Party at Alamanda, Putrajaya on 16 May 2008!

xtually bukan party hemmo hemmo sangat pun. Biasa2 je ala2 kenduri sebab diorang ni dapat duit Tanggung Kerja ada sorang Hamba Allah yang cuti bersalin aritu. Dapat duit, saje la ingat kawan2 so nak melanja sedikit sebanyak, kan..

Aku sampe lewat sikit tapi ok la sebab diorang baru seteguk dua hirup mushroom soup tu. hehe xketinggalan la aku ni eh. Pizza pun lom sampe...

gambar ni sela amekkan..

gambar ni diambil oleh waiter Pizza Hut tu.. sela je yang beria kan? hehehe.



so, inilah antara aktiviti2 yang berlaku dimana hanya boleh diceritakan dengan gambar2 sahaja kerana masing2 dah kelaparan sesangat hehehe








SO.. SAPE NAK BELANJA KITORANG??

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog