Wednesday, May 21, 2008

Our second one is coming!

ng0meL by ummi
Jeng jeng jengggg... of course it's a very big news for everybody, rite? What else can u tell if there is "more then 99% accuracy"? or "Presence of two lines indicates that u are.. , 1 line indicates that u are not"?

Oh God! our little Farah Sufiyyah will be 'kakak' in ninth months from now, people! That's mean.. I'm pregnant!

Can't describe how happy I am. Can't hide my feelings through my fingertips! huhu...

We've been planning for this for two months already. God, susah tau nak dapatkan baby, seorang lagi khalifah Allah, umat Muhammad, generasi, zuriat, what ever you called them.. it's not easy tau. So if Allah nak bagi rezeki masa awal marriage, just grabbed it! don't gatal2 nak planning2 (for some of those lar). And for those yang still xde rezeki.. insya-Allah, try harder, k. Aku doakan you all cepat dapat baby!

Huh, how happy I am!

ok2.. as today, 20th May 2008, with the guardian one step pregnancy test, aku tgk ada 2 line.. tak sabar nak bgtau Eri.. tapi aku dpt msg he's only will be home at 12 midnight coz got some stuff to do at Parlimen! (kecoh ar...)..

.....
.......
..........

Oh? oops! ok..ok.. takkan nak dot dot dot je sampai pukul 12 kan? kan?
Aku layan Sufiyyah nicely. hehe.. soon dh xdpt dah le layanan baik cam ni dah, kan? Tak de lar.. she's my dotter, what. The first, lovely one even though dah makin 'pandai' sekarang (geram je)..

So, around 11:50 pm, my dearest Hubby pun sampai..., Sufiyyah dah tido kepenatan dah.. dapatla aku bermanje2 jap hehe.

N for dearest clicks Jai n Sela.. korang dah tahu dari semalam kan? hah? dari aku belom pun bli test kit tu kan? pndai je budak2 zaman sekarang ni, eh?.. heh? Yong? even mc kat umah, this good news perlu sampai kat Yong dulukan? alahai.. wish u cepat sembuh eh.. Raden, my dearest friend.. (akhirnya aku masukkan gak nama ko eh? ekekeke).. ko pun dah tau, kan? Sis2, Dayang, aunts.. tolong2 la jagakan si kakak tu nanti eh?

Yang lain akan menyusul tahu.. aku bukan apa, berita gembira ni perlu semua orang tahu so that berkat tu lebih sikit, kan? kan? Doa2 kan la aku sihat dan dapat kerja cam biasa. Huhu tobat taknak muntah2 n nek wheel-chair cam dulu.... serik, siot! Tak sangka sakit belakang, sakit tekak, batuk2 ni rupanya 'tanda'... ni pun seksa gaks! hehe...

Buat mak ayah, semoga dengan bertambahnya ahli keluarga kita, bertambah erat lagi ikatan ksih sayang sesama kita semua. Insya-Allah... Aminnn...

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog