Wednesday, May 14, 2008

mee maggie (xingat ejaan)

ng0meL by ummi
bertemu lagi kita di lembaran blog ku hehehe.

merujuk kepada tajuk yang diatas adalah dimaklumkan bahawa saya tidak berkerja atau tiada nafsu untuk bekerja dimana saya hanya ingin untuk merehatkan badan dan otak sahaja pada hari ini.

amboi!

bukanla maksudnya aku tengah makan megi atau bercadang nak makan megi. saje je nak lari dari topik yang menjengkelkan dua tiga hari ni..

megi kosong
amek megi, tuang perencah, letak air panas, tutup. tunggu agak2 3 minit (5 la kot) baru leh makan. keras or kembang, risiko dia la.

megi pa&ma
ni masa aku kat banting dulu. 1st time kenal megi ni. xtually mihun, bukan mee. mmg addicted la sbb dia punya perencah ada 2 ke 3 jenis. ada minyak, ada perencah pedas, ada perencah yang ada daun2 tu. aku rasa kalau tanya budak banting, sapa la yang xmakan megi ni kan? kan?

megi heavy sikit
haaa ni ada telur kat dalam. sedap r, ada rasa lain sikit kan, kalau megi kosong jek, mau mual gak tekak. megi ni kena masak dengan api la, xleh main curah2 air panas je.. kang makan telur xmasak lak. haha

megi berkhasiat
aku kata berkhasiat sebab sia ada sayur n telur of course. ada gak yang siap tumis bawang lagi. sayur pun ada yang berbagai. nak lagi berkhasiat, tambah ayam ke udang ke, sotong ke.. dah jadi mee bandung perasa megi dah. memang mengenyangkan.

megi mamak / megi goreng / megi sup mamak
kalau dah ada nama mamak kat belakang tu, jangan lak nak buat kat rumah atau nak cari kat kedai Piju lak. tak nak komen banyak, p la ode kat kedai mamak menu ni satu. ada setengah siap pakai udang geragau (aku xsuke.geli).

apa lagi? p la...

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog